glazen potjes versieren / embellish glass jars


 Ik wilde al een tijdje iets doen met glazen potjes en nu had ik een goede aanleiding, want afgelopen zaterdag had ik een verjaardag. Mijn vriendin werd 30 jaar!! Het is een houten tray geworden met verschillende glazen potjes die ik versiert heb.

I wanted to decorate some glass jars and now was a good timing. My friend turned 30 last weekend and I gave her this wooden tray with embellished glass jars.



Ik ben begonnen met het drogen van bloemen, zodat ik uiteindelijk een mooie bedekking zou hebben voor de bodem van mijn tray.

First I dried my flowers, so it would be a nice cover on the bottom of the tray.



Kies de glazen potjes die je op je tray wilt plaatsen. Ik heb inmiddels een doos vol met glazen potjes. Ik krijg ze of bewaar ze zelf.

Choose your glass jars. In the mean time I have a box full of jars. People give them to me or I save them myself.




Koop rub-on stickers die je wilt. Knip het patroon uit en wrijf ze met houten spatel op de gewenste plek.

Buy some rub-on stickers. Cut out the pattern and rub it on to the desired spot.



Dit kleine glaasje is versiert met een rub-on sticker, stuk touw en een klein hangertje. Ik heb er zand in gedaan en een waxinelichtje.

This little jar is embellished with a rub-on sticker, a piece of rope and a hanging embellishment. I put some sand in it with a little candle.


Dit potje heb ik twee kanten bandjes gegeven, raffia om de hals met een kettinkje. Daaraan hangt een muntje. Afgewerkt met een label met initialen. In het potje heb ik dropjes gedaan.

I gave this jar two pieces of lace rub-on, some raffia around the neck with a chain. On the chain is a coin. Finished with a label wit initials. Inside the jar I put candy.



Dit flesje heb ik een brede kanten rand gegeven met voorop een papieren vorm met bloemen en tekst. Om de nek zit fijn touw met 2 kwastjes eraan. In het flesje heb ik zand gedaan en twee grote kunstbloemen.

The little bottle has a lace rub-on and in the front a paper shape with flowers and text. Around the neck is some fine rope with tassels. I put some sand in the bottle with two large flowers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...